Конкурс «КРАЩЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ»

Организатор:
Новіцька Л.І., Василенко І.В., Деренівська О.О.
Дата начала:
01.02
Дата окончания:
31.05
Время начала:
09:00
Время окончания:
11:00
Место проведения мероприятия:
НВК №1
Описание:

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС

«КРАЩЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ»

1. Загальні положення.

Конкурс проводиться з метою представлення та популяризації педагогічного досвіду працівників дошкільної та початкової ланки НВК №1. Конкурс спрямований на розвиток творчої активності педагогів дошкільних груп і початкової школи по впровадженню нових інформаційних технологій в освіту, поширення інноваційних технологій і розробок, зростання професійної майстерності педагогічних працівників, впровадження кращого педагогічного досвіду.

2. Мета і завдання.

Виявлення творчих педагогів. Підвищення інтересу до використання комп'ютерної техніки в навчанні дошкільнят і молодших школярів. Поширення успішного досвіду роботи педагогів.

3. Учасники конкурсу.

В конкурсі можуть приймати участь вчителі та вихователі початкової ланки НВК а також вихователі дошкільних груп закладу.

4. Порядок і терміни проведення конкурсу.

Конкурс проводиться у номінаціях:
· краще заняття або урок з використанням презентації;
· краще заняття або урок з використанням освітніх ресурсів Інтернету.

Примітка: в кожній номінації може бути представлений 1 урок або заняття від одного педагога.

В оргкомітет подаються наступні матеріали:
1. Конспект заняття або уроку.
2. Дидактичні матеріали, розроблені до заняття, уроку (презентація, тести, роз даткові матеріали) в електронній та друкованій версії.

Координати оргкомітету:
Навчально-виховний комплекс № 1 м. Умані.

Відповідальні:
Новіцька Л. І., Василенко І. В., Деренівська О. О.

Електронна пошта: navukom@mail.ru

5. Критерії конкурсу.

Оцінюється новизна, оригінальність та актуальність методичної розробки, результати практичного застосування нових інформаційних технологій, ваш досвід, дизайн і художнє оформлення, якість технічного виконання, наявність посилань на джерела запозичених матеріалів, а саме:

1. Використання інформаційних технологій на етапах заняття/уроку:

  • вивчення нового матеріалу;
  • закріплення знань і умінь;
  • перевірка знань.

2. Організація дітей при роботі з використанням інформаційних технологій:

  • організація діяльності;
  • управління навчальною діяльністю.

3. Доцільність застосування інформаційних технологій.

Обгрунтоване їх використання з урахуванням:

  • поставленої мети;
  • змісту заняття/уроку;
  • особливостей групи/класу;
  • науково-методичної підготовки педагога;
  • індивідуального стилю роботи педагога.

4. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог:

  • правил техніки безпеки;
  • чергування різних видів діяльності дітей.

5. Вплив інформаційних технологій на результативність:

  • мотивацію дітей;
  • самостійну роботу дітей;
  • досягнення поставлених цілей заняття / уроку;

Можна використовувати вже існуючі освітні ресурси мережі, але на конкурс необхідно представити методику роботи з ними на занятті / уроці, свої авторські розробки. Урок / заняття повинен відповідати сформованим вимогам і вписуватися у вже усталену методику викладання, розуміти самостійну роботу дітей з використанням ІКТ.