Конкурс «КРАЩЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ»
- Организатор:
- Новіцька Л.І., Василенко І.В., Деренівська О.О.
- Дата начала:
- 01.02
- Дата окончания:
- 31.05
- Время начала:
- 09:00
- Время окончания:
- 11:00
- Место проведения мероприятия:
- НВК №1
- Описание:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС
«КРАЩЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ»
1. Загальні положення.
Конкурс проводиться з метою представлення та популяризації педагогічного досвіду працівників дошкільної та початкової ланки НВК №1. Конкурс спрямований на розвиток творчої активності педагогів дошкільних груп і початкової школи по впровадженню нових інформаційних технологій в освіту, поширення інноваційних технологій і розробок, зростання професійної майстерності педагогічних працівників, впровадження кращого педагогічного досвіду.
2. Мета і завдання.
Виявлення творчих педагогів. Підвищення інтересу до використання комп'ютерної техніки в навчанні дошкільнят і молодших школярів. Поширення успішного досвіду роботи педагогів.
3. Учасники конкурсу.
В конкурсі можуть приймати участь вчителі та вихователі початкової ланки НВК а також вихователі дошкільних груп закладу.
4. Порядок і терміни проведення конкурсу.
Конкурс проводиться у номінаціях:
· краще заняття або урок з використанням презентації;
· краще заняття або урок з використанням освітніх ресурсів Інтернету.Примітка: в кожній номінації може бути представлений 1 урок або заняття від одного педагога.
В оргкомітет подаються наступні матеріали:
1. Конспект заняття або уроку.
2. Дидактичні матеріали, розроблені до заняття, уроку (презентація, тести, роз даткові матеріали) в електронній та друкованій версії.Координати оргкомітету:
Навчально-виховний комплекс № 1 м. Умані.Відповідальні:
Новіцька Л. І., Василенко І. В., Деренівська О. О.Електронна пошта: navukom@mail.ru
5. Критерії конкурсу.
Оцінюється новизна, оригінальність та актуальність методичної розробки, результати практичного застосування нових інформаційних технологій, ваш досвід, дизайн і художнє оформлення, якість технічного виконання, наявність посилань на джерела запозичених матеріалів, а саме:
1. Використання інформаційних технологій на етапах заняття/уроку:
- вивчення нового матеріалу;
- закріплення знань і умінь;
- перевірка знань.
2. Організація дітей при роботі з використанням інформаційних технологій:
- організація діяльності;
- управління навчальною діяльністю.
3. Доцільність застосування інформаційних технологій.
Обгрунтоване їх використання з урахуванням:
- поставленої мети;
- змісту заняття/уроку;
- особливостей групи/класу;
- науково-методичної підготовки педагога;
- індивідуального стилю роботи педагога.
4. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог:
- правил техніки безпеки;
- чергування різних видів діяльності дітей.
5. Вплив інформаційних технологій на результативність:
- мотивацію дітей;
- самостійну роботу дітей;
- досягнення поставлених цілей заняття / уроку;
Можна використовувати вже існуючі освітні ресурси мережі, але на конкурс необхідно представити методику роботи з ними на занятті / уроці, свої авторські розробки. Урок / заняття повинен відповідати сформованим вимогам і вписуватися у вже усталену методику викладання, розуміти самостійну роботу дітей з використанням ІКТ.