Методичний порадникМетодичні рекомендації щодо ведення класного журналу в початкових класах 2011/2012 н.р.ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ТИПУ ХАРАКТЕРУПроблемне навчанняКласифікація загальнонавчальних умінь та навичок учнівЗастосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання як засіб формування ключових компетентностей молодших школярівУрок розвивального навчанняТипи уроків розвивального навчання та їх структураОсобливості самоаналізу уроку в розвивальному навчанніЯк організувати навчальний діалог учнівМетоди ТРВЗПізнавально-дослідницька робота молодших школярів під час навчальних екскурсійТипи нестандартних уроківМетодичні матеріали з основ безпеки і життєдіяльності учнівОрганізація науково-методичної роботи вчителів у системі реалізації програми роботи з обдарованими дітьми.Використання творів В.О. Сухомлинського на уроках курсу «Українська мова» в початкових класахКниги - віконце у світСпадщина Василя Олександровича СухомлинськогоТехніки позитивного звертання до учнівНовітні освітні технологіїОб’єкти, види і функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класівВикористання проблемних ситуацій на уроках природознавства як засіб підвищення якості навчальної діяльності молодших школярівПрийоми самооцінюванняМотивація навчальної діяльності, як засіб підвищення якості знань учнівМодель керівництва інноваційною діяльністю педагогів в системі методичної роботи НВК (Новіцька Л.І.)Гра - як основний вид діяльності на уроках розвитку мовлення в 1 класі (Вдовиченко Т.І.) Кiлькiсть переглядiв: 767 Коментарi Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку
Коментарi