/Files/images/00466737.jpgМетодичний

порадник


Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу в початкових класах 2011/2012 н.р.


ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ТИПУ ХАРАКТЕРУ


Проблемне навчання


Класифікація загальнонавчальних умінь та навичок учнів


Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів


Урок розвивального навчання


Типи уроків розвивального навчання та їх структура


Особливості самоаналізу уроку в розвивальному навчанні


Як організувати навчальний діалог учнів


Методи ТРВЗ


Пізнавально-дослідницька робота молодших школярів під час навчальних екскурсій


Типи нестандартних уроків


Методичні матеріали з основ безпеки і життєдіяльності учнів


Організація науково-методичної роботи вчителів у системі реалізації програми роботи з обдарованими дітьми.


Використання творів В.О. Сухомлинського на уроках курсу «Українська мова» в початкових класах


Книги - віконце у світ


Спадщина Василя Олександровича Сухомлинського


Техніки позитивного звертання до учнів


Новітні освітні технології


Об’єкти, види і функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів


Використання проблемних ситуацій на уроках природознавства як засіб підвищення якості навчальної діяльності молодших школярів


Прийоми самооцінювання


Мотивація навчальної діяльності, як засіб підвищення якості знань учнів


Модель керівництва інноваційною діяльністю педагогів в системі методичної роботи НВК (Новіцька Л.І.)


Гра - як основний вид діяльності на уроках розвитку мовлення в 1 класі (Вдовиченко Т.І.)

Кiлькiсть переглядiв: 767

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.